Monday 16 November 2015







LATAR BELAKANG USAHAWAN

Dr. Rozmey merupakan seorang usahawan yang berjaya di Malaysia. Nama penuh beliau adalah Che Rozmey Bin Che Din. Beliau merupakan anak kelahiran kelantan iaitu di Bukit Sireh Kelantan.Beliau berusia 46 tahun dan telah berkhawin dengan Noor Halawiah Abdullah Shukri dan di kurniakan seramai 3 orang cahaya mata yang bernama Syamsul Anwar, Puteri Amylia Natasha dan Putera Amirul Hakim. Namun sedemikian setelah isteri beliau meninggal dunia pada tahun 2008 , beliau telah mendirikan rumah tangga dengan Nur Zulaifa Zulkifli.
Beliau telah mendapatkan pendidikan awal di  Sekolah Rendah Kebangsaan Sultan Yahya Kuala kerai sebelum meneruskan persekolahan di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pangkalan Chepa. Setelah tamat pendidikan sekolah menengah beliau melanjutkan pengajian di peringkat ijazah sarjana muda perubatan (MD) di Universti Sains Malaysia (USM) pada tahun 1993 . Selain itu beliau juga mempunyai sarjana dalam bidang perubatan ( M. ME O & G ) juga di universiti yang sama pada tahun 1999. Sebelum terlibat dalam bidang keusahawanan di Malaysia, Dr Rozmey juga pernah menjadi seorang pakar sakit puan dan perbidanan di Malaysia.
 Beliau memulakan syarikat beliau sendiri Herba Prima Marketing di Bandar Darulaman Jaya, Jitra, Kedah Darul Aman. Selain itu beliau merupakan C.E.O kepada Jitra Specialist Sdn. Bhd. ,Jitra medical centre Sdn. Bhd.  Dan Herba Prima SDN. BHD







1 comment:

  1. Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.

    ReplyDelete